Zarządzenie nr 110/10 z 10.02.2010 r. w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 1 w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 2
Zarządzenie nr 110/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 10 lutego 2010 r.
w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 1 w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 2
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r. ze zmianami, zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję ds. oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 1 w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 2, tj.:
1/ pralka automatyczna POLAR, nr inw. VIIIF/poz. 59, szt. 1, wartość: 758,35 zł.
2/ pralka ARDO, nr inw. VIIIF/poz. 34, szt. 1, wartość: 1.010,00 zł.
3/ automat pralniczy - pralka POLAR, nr inw. VIIIF/poz. 18, szt. 1, wartość: 1.055,00 zł.
4/ dywan, nr inw. VIIIB/poz. 1, szt. 1, wartość: 659,00 zł.
5/ dywan, nr inw. VIIIB/poz. 2, szt. 1, wartość: 360,00 zł.
6/ wykładzina dywanowa, nr inw. VIIIB/poz. 5, szt. 1, wartość: 448,00 zł.
w składzie:
1. Ewa Pryt - przewodnicząca
2. Anita Politowicz - członek
3. Julita Świeży - członek.
§ 2.
Zadaniem komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania sprzętu wymienionego w § 1 Zarządzenia, dokonanie jego fizycznej likwidacji oraz przekazanie uprawnionej firmie do unieszkodliwienia.
§ 3.
Likwidacja winna być udokumentowana protokołem likwidacyjnym.
§ 4.
Prace związane z likwidacją komisja zobowiązana jest zakończyć do dnia 26.02.2010 r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.