W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 73/10 z dnia 1 lutego 2010 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych

Zarządzenie Nr 73/10

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 1 lutego 2010 r.


w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych


Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), oraz na podstawie art. 95 Kodeksu Cywilnego zarządzam co następuje:


§ 1


Udzielam Pani

Imię Urszuli

Nazwisko Kozłowskiej

pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych na rocznych zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Wałbrzych posiada udział w nieruchomości wspólnej zdefiniowanej w art. 3 ust 2 ustawy o własności lokali z dnia 24 czerwca 1994 r. (Dz. U. Nr 80,poz. 903 z 2000 r. - tekst jednolity z późn. zm) w następującym zakresie:

  1. uchwalenia rocznego planu gospodarczego zarządu nieruchomością wspólną,

  2. uchwalenia wysokości zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną,

  3. przyjęcia sprawozdania zarządu i podjęcia uchwał w przedmiocie udzielenia absolutorium,

  4. ocena pracy zarządu lub zarządcy, któremu zarząd nieruchomością wspólną powierzono,

  5. uchwalenia składu osobowego zarządu nieruchomością wspólną,

  6. ustalenia wynagrodzenia zarządu lub zarządcy nieruchomości wspólnej,

  7. uchwalenia planu remontów nieruchomości wspólnej,

  8. podjęcia uchwał w sprawach remontów części wspólnych budynku, ustalenie sposobu finansowania remontu tj.: ze środków zgromadzonych na koncie funduszu remontowego lub ze środków zgromadzonych na koncie funduszu remontowego i zaciągniętego na ten cel kredytu w banku lub ze środków zaciągniętego na ten cel kredytu w banku,

  9. podjęcia uchwał w sprawach wypowiedzenia umowy rachunku bankowego i upoważnienia administratora do zawarcia umowy z wybranym przez Wspólnotę Mieszkaniową bankiem,

  10. podjęcia uchwał w sprawach udzielenia pełnomocnictwa do zastępowania Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami podatkowymi,

  11. podjęcia uchwał w sprawach ubezpieczenia wspólnoty od OC oraz ubezpieczenia nieruchomości wspólnej od zdarzeń losowych,

  12. podjęcia uchwał w sprawach dotyczących zaległości właścicieli lokali wobec wspólnoty,

  13. podjęcia uchwał w sprawach nabycia od Gminy gruntu w celu spełnienia wymagań dla działki budowlanej,

  14. podjęcia uchwał w sprawach ustalenia zasad rozliczań wody dostarczanej do nieruchomości oraz rozliczania energii cieplnej,

  15. podjęcia uchwał w sprawach uregulowania niedoborów finansowych, powstałych na koncie kosztów zarządu w wyniku rozliczenia wody, poprzez przypisy jednorazowe,

  16. podjęcia uchwał w sprawach porozumień zawieranych pomiędzy właścicielami sąsiednich nieruchomości w przypadku wspólnego opomiarowania zużycia wody, ciepła, energii elektrycznej itp.,

  17. podjęcia uchwał w sprawach przyjęcia regulaminu porządku domowego,

  18. podjęcia uchwał w sprawach założenia rachunku bankowego wspólnoty, przyjęcia zasad pozaksięgowej ewidencji kosztów, uzyskania numerów NIP oraz REGON, udzielenia pełnomocnictwa dla administratora do dysponowania środkami zgromadzonymi na rachunku bankowym w celu pokrycia kosztów obciążających Wspólnotę, wynikających z realizacji podjętych przez Wspólnotę uchwał i zawartych umów,

  19. podjęcia uchwały w sprawie określenia granic nieruchomości wspólnej,

  20. podjęcia uchwały w sprawie powierzenia administrowania nieruchomością wspólną i upoważnienia Zarządu Wspólnoty do podpisania umowy o administrowanie,

  21. przyjęcia uchwały w sprawie Regulaminu Wspólnoty Mieszkaniowej, bądź zobowiązanie Zarządu Wspólnoty do opracowania projektu regulaminu i przedstawieniu go na najbliższym zebraniu Wspólnoty,

  22. podjęcia uchwał w sprawie upoważnienia radcy prawnego lub zarządcy do zastępowania Wspólnoty Mieszkaniowej przed sądami powszechnymi we wszystkich instancjach oraz organami egzekucyjnymi w sprawach windykacji należności z tytułu kosztów zarządu nieruchomością wspólną, opłat z tytułu funduszu remontowego i innych oraz uchwał w sprawie ponoszenia kosztów postępowań przed sądami i organami egzekucji,

§ 2


Pełnomocnictwo ważne jest do 31 marca 2010 r.


§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


Powiadom znajomego