Zarządzenie nr 56/10 z 28.01.2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 56/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 28 stycznia 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007, Dz.U. Nr 223, poz 1655 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
"Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO - 9 programów"
w trybie z wolnej ręki w składzie:
-
Agnieszka Sobkowska - Przewodniczący Komisji,
-
Marzena Stokłosa - Członek Komisji
-
Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie negocjacji z zaproszonym Wykonawcą i przedstawienie ich wyników Prezydentowi Miasta Wałbrzycha, w celu zawarcia umowy.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania oraz podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.