Zarządzenie Nr 793/09 z 11.12.2009 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 793/09
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 11 grudnia 2009 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego i biurowego wraz z systemem operacyjnym, biurowym i edukacyjnym na potrzeby realizacji projektu "Modernizacja budynku PSP nr 28 w Wałbrzychu"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
1.Bożena Dróżdż - Przewodnicząca Komisji,
2.Mirosław Matiaszkiewicz - Członek Komisji,
3.Łukasz Kowalski - Członek Komisji,
4.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.