Zarządzenie Nr 742/09 z 25.11.2009 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 742/09
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 25 listopada 2009 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Montaż elektronicznego systemu przeciwpożarowego w celu zapewnienia bezpieczeństwa turystów w ponadregionalnym obiekcie dziedzictwa kulturowego Zamek Książ w Wałbrzychu"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
-
Marek Małecki-Przewodniczący Komisji,
-
Wiesław Sójka-Członek Komisji,
-
Elżbieta Kajner-Członek Komisji,
-
Danuta Pitner-Członek Komisji,
-
Łukasz Oczkowicz-Sekretarz Komisji
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.