Zapytanie ofertowe: Projekt, wykonanie i dostawa tablicy pamiątkowej oraz 500 szt. naklejek informacyjnych dla projektu inwestycyjnego Gminy Wałbrzych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013
Wałbrzych, dnia 20 stycznia 2015 r.
BO.271-7/2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
"Projekt, wykonanie i dostawa tablicy pamiątkowej oraz 500 szt. naklejek informacyjnych dla projektu inwestycyjnego Gminy Wałbrzych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej":
-
Nazwa projektu: "Doposażenie w sprzęt informatyczny instytucji kultury Gminy Wałbrzych- Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia"
-
Priorytet: 9 "Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich na terenie Dolnego Śląska (Miasta)"
-
Działanie: 9.1 "Odnowa zdegradowanych obszarów miejskich w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców"
-
Zamawiający:
Gmina Wałbrzych, adres: Plac Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych,
NIP: 886-25-84-003, REGON: 890718490
-
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest projekt, wykonanie i dostawa 1 szt. tablicy pamiątkowej (wraz z montażem) oraz 500 szt plakietek informacyjnych, stanowiących element promocji i informacji dla projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2007-2013:
Tablica pamiątkowa:
1. Celem stałych tablic pamiątkowych jest pozostawienie trwałej informacji o wsparciu inwestycji ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Tablica pamiątkowa powinna mieć wymiary 70 cm wys. x 90 cm szer.
3. Tablica musi być wykonana z materiałów trwałych i odpornych na warunki atmosferyczne.
4. Tablicę należy wykonać wg. załączonego wzoru (białe tło, kolorowe logotypy, czarny napis).
5. Montaż tablicy na ścianie zewnętrznej budynku na terenie Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia
6. Wykonawca jest zobowiązany zamontować tablicę w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
7. Projekt tablicy przed wykonaniem należy przekazać do akceptacji Zamawiającego.
Naklejka informacyjna
1. Wymiary naklejki informacyjnej to 4,5 cm wys. x 6,5 cm szer.
2. Naklejka informacyjna musi być wykonana z folii samoprzylepnej odpornej na warunki atmosferyczne np.: wilgoć, zanieczyszczenia czy promienie słoneczne- materiał musi być trwały.
3. Naklejki należy wykonać wg. załączonego wzoru (białe tło, kolorowe logotypy, czarny napis)
4. Projekt tablicy przed wykonaniem należy przekazać do akceptacji Zamawiającego.
-
Opis sposobu obliczenia ceny:
Oferent przedstawi w ofercie cenę całkowitą brutto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. koszty dostawy i montażu. Cena oferty ma być wyrażona w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
-
Termin i miejsce wykonania zamówienia:
-
Termin wykonania zamówienia: do dnia 06.02.2015r.
-
Miejsce: Wałbrzych - Park Wielokulturowy Stara Kopalnia ul. Wysockiego 29, 58-300 Wałbrzych (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Zamawiającym).
-
Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
-
Cena - waga: 100%. Kryterium oznacza najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia( łącznie za tablicę i naklejki). Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
-
Miejsce, sposób i termin składania ofert:
-
Oferty należy składać w terminie do dnia: 26.01.2015 r. do godz. 9:00
-
Oferta może być przesłana za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej e- mail: m.palosz@um.walbrzych.pl
- fax 074 66 55 155
-
Informację na temat zapytania ofertowego można uzyskać pod numerem telefonu: 74 66 55 302, 74 64 88 509 (osoba prowadząca sprawę: Karol Grzondziel i Anna Paul)
-
Opis warunków udziału w postępowaniu:
Oferta Wykonawcy powinna zawierać:
-
Pełną nazwę Wykonawcy;
-
Dane teleadresowe, NIP, REGON;
-
Cenę ofertową obliczoną zgodnie z pkt. 3;
-
Datę sporządzenia oferty;
-
Oferty wysyłane faksem powinny być podpisane przez osoby do tego upoważnione.
-
Sposób zapłaty:
-
Wykonawca wystawi fakturę VAT, po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu odbioru.
-
Zamawiający dokona płatności za wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury.
Kierownik Referatu Zamówień Publicznych
Marek Pałosz