W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 425/09 z 25.06.2009 r. w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu "Jedyneczka"

 

Zarządzenie nr 425/09

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 25 czerwca 2009 r.


w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu "Jedyneczka" w Wałbrzychu.


Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r. oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§1.


Powołuję wspólną komisję ds. oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych, będących przedmiotem Umowy nr UM/WEISS/I/11/10/11-D/2008, zawartej w dniu 7 marca 2008 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Diakonią Wrocławską Kościoła Ewangelicko-Augsburskiego w R.P., prowadzącą Przedszkole Niepubliczne "Jedyneczka" w Wałbrzychu przy ul. Mieckiewicza 17a, reprezentowaną przez Dyrektora Przedszkola Katarzynę Tomańską, w składzie:

  1. Ewa Pryt - przewodnicząca /Urząd Miejski/

  2. Anita Politowicz - członek /Urząd Miejski/

  3. Marzena Matwij - członek /Przedszkole/.


§2.


Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych oraz ocena zasadności dokonania ich likwidacji, tj.:

  1. biurko BELFER, nr inw. GW/PJ/I/001:002, szt. 2, wartość: 556,00 zł

  2. telewizor, nr inw. GW/PJ/VIII/006, szt. 1, wartość: 1.349,00 zł

  3. czajnik bezprzewodowy, nr inw. GW/PJ/XII/018, szt. 1, wartość: 184,00 zł.


§3.


Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 09.07.2009 r.


§4.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego