W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego oraz siedzib Rad Wspólnot Samorządowych w Wałbrzychu

 

Ä?»?? Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/ochronaobiektow.zip


 Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego oraz siedzib Rad Wspólnot Samorządowych w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 512802 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego oraz siedzib Rad Wspólnot Samorządowych w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul.Kopernika 2, codziennie w godzinach od 22.00 do 6.00 oraz zdalna ochrona (monitorowanie) pozostałych obiektów, usytuowanych pod następującymi adresami: Obiekty Urzędu Miejskiego: pl. Magistracki 1; ul. Sienkiewicza 6-8; ul. Sienkiewicza 9; ul. Kopernika 2; ul. Kasztelańska 3; ul. Matejki 2 i 3; ul. Słowackiego 23a; ul. Limanowskiego 9 Siedziby Rad Wspólnot Samorządowych: a) RWS Lubiechów - ul. Wilcza 12/1; b) RWS Piaskowa Góra - ul. Hirszfelda 2; c) RWS Śródmieście - Chrobrego 1; d) RWS Podgórze, Nowy i Stary Glinik - ul. Niepodległości 24; e) RWS Biały Kamień, Konradów - ul. Andersa 145; f) RWS Nowe Miasto - ul. Piłsudskiego 102 oraz 11 Listopada 119; g) RWS Rusinowa, Kozice - Osiedle Górnicze 46; h) RWS Stary Zdrój - ul. Armii Krajowej 37; i) RWS Podzamcze - Aleja Podwale 1; j) RWS Sobięcin, Gaj - ul. I Maja 112; k) RWS Szczawienko, Książ - ul. Wrocławska 129; Siedzibę Centrum Informacji Turystycznej w Wałbrzychu: Rynek 9; Przedmiot zamówienia obejmuje: Nadzór elektroniczny (monitorowanie) lokalnego systemu alarmowego obiektów Urzędu Miasta Wałbrzycha pod kątem zdarzeń takich jak: uzbrojenie i rozbrojenie system, włamanie, napad, sabotaż, brak sieci, niskie napięcie akumulatora; Podczas monitorowania lokalnego systemu alarmowego korzystanie z następujących torów transmisji: po łączach linii telefonicznej oraz drogą radiową; Reakcje grupy patrolowo - interwencyjnej, po uzyskaniu sygnału ze stacji monitorującej, w czasie: do 5 minut w godzinach od 18.00 do 6.00 dnia następnego oraz w dni wolne od pracy i święta; do 15 minut w godzinach od 6.00 do 18.00 w dni powszednie; Podjęcie na miejscu zdarzenia przez grupę patrolowo - interwencyjną wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań w celu ochrony mienia: budynków i posesji Zamawiającego; Wykonanie usług odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia-całodobowo (ciągła 24 h /dobę kontrola i nadzór nad systemem alarmowym zainstalowanym w monitorowanym obiekcie), Wykonawca jest zobowiązany do dwu-krotnych (pomimo braku sygnału z systemu alarmowego) wizytacji wokół obiektu i posesji w dniach wolnych od pracy (sobota, niedziela i w święta) i jednokrotnej wizytacji w dniach roboczych w godzinach nocnych. Powiadomienie odpowiednich służb oraz przekazywania osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji o określonej w pkt la ( bez prawidłowego uzbrojenia i rozbrojenia) zgodnie z otrzymanym wykazem. W przypadku włamania pracownicy ochronny winni pozostać na miejscu zdarzenia do czasu przyjazdu policji i osoby upoważnionej przez Zamawiającego. Konserwacji celem utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji systemu alarmowego w obiektach Urzędu Miejskiego Wałbrzychu poprzez okresowe (raz na trzy miesiące) sprawdzenie i dokonanie wszelkich niezbędnych czynności w szczególności: sprawdzenie instalacji, rozmieszczania i zamocowania całego wyposażenia urządzeń, sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujników, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie; sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich; - sprawdzenie czy zasilacze pracują i są sprawne; sprawdzenie centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zalecaną przez producenta; sprawdzenie poprawności działania urządzeń transmisji alarmu przy współpracy z centrum odbiorczym; sprawdzenie poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego; sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy. Ponadto Wykonawca monitorujący musi posiadać obowiązkowo całodobowy patrol interwencyjny składający się z dwóch pracowników ochrony, posiadających licencję I lub II stopnia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających - w przypadku przejęcia nowych obiektów przez Urząd Miasta Wałbrzycha - na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp. Zamówienie uzupełniające zgodne będzie z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 4 000,00 zł. najpóźniej do 19.12.2013r. do godz. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. nr rach: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe na zadanie: Ochrona obiektów Urzędu Miejskiego oraz siedzib Rad Wspólnot Samorządowych w Wałbrzychu. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu,58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1, pok. Nr 1b. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać koncesję na wykonywanie usług ochrony osób i mienia wydanej przez właściwy organ na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2005.145.1221 t.j.) Ocenę spełnienia tego warunku będzie oceniana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze. Przez usługę o podobnym charakterze Zamawiający rozumie usługę polegającą na ochronie fizycznej i zdalnej (monitorowanie) obiektu użyteczności publicznej, której wartość jest nie mniejsza niż 50 tys. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy. Ocenę spełnienia tego warunku będzie oceniana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT,. b) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, c) osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ. d) wystąpienie siły wyższej, e) zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych (w szczególności terminu realizacji zamówienia), gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją, f) dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca, g) umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów, h)zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/ochronaobiektow.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oferty należy składać w siedzibie: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Załączniki

Powiadom znajomego