W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu:Zorganizowanie letnich kolonii dla dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym w województwie zachodniopomorskim.

 

 

Wałbrzych: Zorganizowanie letnich kolonii dla dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym w województwie zachodniopomorskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych-Placówka Wsparcia Dziennego w Wałbrzychu, Ul. Mickiewicza 26, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 664 08 60, faks 74 664 08 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie letnich kolonii dla dzieci i młodzieży z programem profilaktycznym w województwie zachodniopomorskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii z programem profilaktycznym dla grupy 50 dzieci i młodzieży w wieku 7-16 lat na terenie województwa Zachodniopomorskiego. Uczestnicy pochodzą z różnych środowisk, które charakteryzują się niższym lub przeciętnym statusem materialnym, w niektórych przypadkach brak rodziców, całkowity lub częściowy. W rodzinach często występują problemu dotyczące uzależnienia ( alkohol, narkotyki) ze strony rodziców, członków rodziny. W rodzinach brakuje wzorców wychowawczych, negatywny wpływ środków masowego przekazu. Dzieci bardzo często nie potrafią radzić sobie z agresją. 2) Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia. 2.1 Przez obiekt kolonijny rozumie się budynek, pawilon lub zespół budynków, pawilonów zlokalizowanych w jednym kompleksie i bezpośrednio ze sobą sąsiadujących, położony z dala (tzn. co najmniej 200 m) od dróg i ulic o dużym natężeniu ruchu samochodowego. Obiekt przeznaczony na placówkę wypoczynku dzieci musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami: o ochronie przeciwpożarowej i Prawa budowlanego, Państwowej Inspekcji Sanitarne i ochronie środowiska. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w szkołach tj. w izbach lekcyjnych oraz w domkach kempingowych. Zamawiający preferuje zakwaterowanie na parterze oraz I piętrze i nie dopuszcza zakwaterowania dzieci na kondygnacjach powyżej II - piętra. 2.2. Obiekt kolonijny, w którym będzie zorganizowany wypoczynek dzieci winien spełniać co najmniej następujące wymogi: a) zakwaterowanie dzieci w pokojach 3-5 osobowych wyposażonych w łóżka z pościelą, oddzielne dla każdego dziecka zakwaterowanego w pokoju. Zamawiający nie dopuszcza łóżek piętrowych. b) pełny węzeł sanitarny z ciepłą i zimną wodą przez całą dobę w łazienkach usytuowanych w pokoju lub na korytarzu kondygnacji, na której będą zakwaterowane dzieci. Zamawiający zaznacza, że nie dopuszcza usytuowania łazienek na zewnątrz budynku, w którym będą zakwaterowane dzieci. Zamawiający wymaga, aby łazienki były sprzątane przez pracownika ośrodka kolonijnego co drugi dzień. c) każdy pokój musi być wyposażony co najmniej w szafę z wieszakami i półkami w ilości zapewniającej rozpakowanie bagażu przez każde dziecko zakwaterowane w pokoju, stół, dwa krzesła oraz szafki nocne po jednej dla każdego dziecka zakwaterowanego w pokoju. d) posiadać jadalnię usytuowaną na terenie obiektu kolonijnego, e) posiadać oddzielną świetlicę wyposażoną w: TV, video, sprzęt audio oraz różne gry świetlicowe dla grupy co najmniej 20 dzieci oraz odrębne sale do prowadzenia warsztatów profilaktycznych, f) posiadać dla chorych dziewcząt i chłopców odrębne izolatki z łazienką lub węzłem sanitarnym (umywalka + wc), g) teren obiektu kolonijnego musi być oświetlony latarniami elektrycznymi i otoczony ogrodzeniem (z wyłączeniem ogrodzenia naturalnego: np. żywopłot, tuja, drzewa i krzewy), które zabezpiecza wejście/wyjście do i z obiektu. h) dysponować dostępem do boisk sportowo-rekreacyjnych. Ponadto Wykonawca winien dysponować sprzętem sportowo-rekreacyjnym. i) posiadać dostęp do strzeżonego kąpieliska położonego w odległości maksymalnie 1000 m od obiektu kolonijnego oraz opiekę ratownika podczas kąpieli dzieci, j) posiadać aktualną na rok 2013 r. opinię właściwej miejscowo straży pożarnej o dopuszczeniu obiektu do zorganizowania w nim wypoczynku dla dzieci i młodzieży lub aktualnym protokołem właściwej miejscowo straży pożarnej dopuszczającym obiekt do użytkowania. 2.3. Organizacja wypoczynku musi być zgodna z wymogami rozporządzenia MEN z dn. 21.01.1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67 z póź. zm.), a ponadto obejmować: a) 12-dniowy pobyt dzieci w ośrodku /w tym 11 noclegów/. Przez 12-dniowy pobyt rozumie się 11 noclegów i 10 pełnych dziennych posiłków: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dzienną stawkę tzw. wsadu do kotła przyjął w wysokości 18 zł/uczestnika. Żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w odrębnych przepisach. Wsad do kotła będzie musiał być przez wykonawcę udokumentowany dziennym raportem żywieniowym, który powinien zawierać, w szczególności informację o liczbie żywionych dzieci w danym dniu, jadłospis, zlecenie wydania z magazynu produktów żywnościowych. b) pierwszy dzień pobytu dzieci na koloniach rozpoczyna się posiłkiem po przyjeździe dzieci do ośrodka bez względu na godzinę przyjazdu. c) ostatni dzień pobytu dzieci na koloniach kończy się posiłkiem i wydaniem dzieciom suchego prowiantu na drogę powrotną. Wartość paczki stanowiącej suchy prowiant będzie stanowiła dzienną stawkę tzw. wsadu do kotła tj. 18 zł/uczestnika. d) uczestnicy wypoczynku muszą mieć stały dostęp do napojów (woda, soki, herbata, kompot). 2.4. W ramach realizacji oferty programowej Zamawiający przewiduje: a/ organizację 1 całodziennej wycieczki do Wolińskiego Parku Narodowego, b) organizację 1 rejsu statkiem po morzu, c) organizację zajęć sportowo - edukacyjnych, zabaw terenowych i wycieczek pieszych, d) zapewnienie atrakcyjnego programu kulturalno - oświatowego, dyskoteki, ogniska itp., e) zapewnienie dostępu do kąpieli morskich i słonecznych dla uczestników. Wykonawca według uznania może poszerzyć ofertę programową o atrakcję dodatkowe, nie ujęte w programie przez Zamawiającego. 2.5 Wykonawca w ramach świadczonej usługi winien zapewnić: a) opiekę pedagogiczną wychowawców w czasie przejazdu na kolonie poprzez opiekę w czasie pobytu dzieci na kolonii aż do wydania dzieci rodzicom lub prawnym opiekunom w miejscu przyjazdu dzieci z kolonii. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której w czasie podróży dzieci na i z kolonii opiekę będzie sprawowała inna osoba niż wychowawcy przypisani do grupy kolonijnej. b) pełną opiekę medyczną przez 24 godz./dobę (pielęgniarka na stałe, lekarz na wezwanie). Wykonawcę obowiązuje zabezpieczenie apteczki w podstawowe leki i materiały opatrunkowe do udzielenia, w razie konieczności pierwszej pomocy przedlekarskiej. c) przejazd dzieci na i z kolonii sprawnym technicznie autokarem, który w dniu wyjazdu (podstawienia autokaru na miejsce zbiórki) posiada wszystkie aktualne przeglądy i dokumenty wymagane do przewozu pasażerów. Nie dopuszcza się przewozu dzieci w godzinach 22.00 - 6.00. Miejscowością wyjazdu dzieci na kolonie będzie Miasto Wałbrzych. Zamawiający zastrzega sobie prawo, poddania podstawionego autokaru oraz kierowcy/ów kontroli przez policję. d) ubezpieczenie uczestników w czasie podróży i pobytu dzieci na koloniach od następstw nieszczęśliwych wypadków. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestników kolonii, o +- 5 uczestników. Dokładną liczbę dzieci, skierowanych na kolonie, zamawiający określi najpóźniej w dniu podpisania umowy. e) bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, f) opracowanie regulaminu kolonii, g) sprawozdanie z realizacji programu turystycznego i profilaktycznego po zakończeniu kolonii, h) opiekę kierownika kolonii z uprawnieniami MEN z dnia 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 218 12 poz. 67 z późn. zm.), i) opiekę wychowawców z uprawnieniami MEN z 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 228 12 poz. 67 z późn. zm.), j) pielęgniarkę z prawem wykonywania zawodu, zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki położnej ( Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 i Nr 219, poz. 1706), k) ratownika, posiadającego kurs pozwalający na pełnienie funkcji ratownika wodnego, l) psychologa,pedagoga lub terapeutę posiadającego kwalifikacje do realizacji programu profilaktycznego oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami objętymi usługą. ł) dopełnienie wszelkich formalności dotyczących zgłoszenia wypoczynku do właściwego Kuratorium Oświaty. m) opracowanie kart kolonijnych, n) opracowanie programu profilaktycznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda uiszczenia wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów i pośredników turystycznych, wydane przez marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy, a jego aktualność potwierdzi wydrukiem z Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na kompleksowej organizacji 10 - dniowego wypoczynku obejmującej zakwaterowanie, wyżywienie, transport, realizację programu, zapewnienie opieki pedagogicznej i medycznej dla co najmniej połowy liczby dzieci określonej niniejszą SIWZ (25 osób),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonywania zamówienia w miejscu jego wykonywania obiektem kolonijnym spełniającym co najmniej wymogi określone w SIWZ oraz aktualną na rok 2013 r. opinią właściwej miejscowo straży pożarnej o dopuszczeniu obiektu do zorganizowania w nim wypoczynku dla dzieci i młodzieży lub aktualnym protokołem właściwej miejscowo straży pożarnej dopuszczającym obiekt do użytkowania, jeśli wykonawca nie dysponuje aktualną opinią w dniu składania ofert,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował w dacie wykonywania zamówienia w miejscu jego wykonywania: b) kierownikiem kolonii z uprawnieniami MEN z dn. 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r Nr 218 12 poz. 67 z póź. zm.) i udokumentowanym (poprzez wskazanie dat, miejsca i organizatora wypoczynku), minimum trzyletnim doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika kolonii, przy czym kierownik kolonii nie może być jednocześnie wychowawcą, c) wychowawcami z uprawnieniami MEN z dn. 21.01.1997 r. (Dz. U. z 1997 r Nr 218 12 poz. 67 z póź. zm.) i udokumentowanym (poprzez wskazanie dat, miejsca i organizatora wypoczynku), doświadczeniem w pracy jako wychowawca kolonijny na co najmniej trzech, 12-dniowych turnusach, d) pielęgniarką z prawem wykonywania zawodu, zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217 i Nr 219, poz. 1706); obecną w ośrodku przez 24 godziny, e/ratownikiem posiadającym kurs pozwalający na pełnienie funkcji ratownika wodnego oraz udokumentowane (poprzez wskazanie dat, miejsca i organizatora wypoczynku), doświadczenie tj. co najmniej dwa sezony letnie w pełnieniu funkcji ratownika, f) psychologiem/pedagogiem lub terapeutą posiadającego kwalifikacje do realizacji programu profilaktycznego oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z osobami objętymi usługą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada: a) aktualne i opłacone na dzień składania ofert ubezpieczenie OC lub zabezpieczenie finansowe w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 5 ustawy o usługach turystycznych z 29 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2004 r Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Finansów z 16 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 238 poz.1584) w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i pośredników turystycznych - na kwotę min. 4500 euro. W sytuacji gdy ubezpieczenie OC nie obejmuje okresu zamówienia, na który wykonawca składa ofertę, wymagane jest złożenie przez wykonawcę zobowiązania o gotowości odnowienia polisy OC. b) środki finansowe na rachunku bankowym bądź w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 60 %

  • 2. Standard obiektu - 20 %

  • 3. Atrakcyjność programu pobytu - 20 %

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności w sytuacji wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. z powodu okoliczności siły wyższej, wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem, szkody w znacznych rozmiarach. Zmiana terminu będzie uzależniona od okresu działania siły wyższej oraz okresu potrzebnego do usunięcia skutków tego działania. 2. Zmiana lokalizacji obiektu kolonijnego, w którym organizowane są kolonie letnie ze względu na zaistnienie zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert (np. pożar, powódź) - w takim przypadku Wykonawca winien jest udokumentować Zamawiającemu konieczność zmiany obiektu kolonijnego. Zmiana lokalizacji obiektu kolonijnego będzie możliwa, o ile Wykonawca zaoferuje obiekt kolonijny o takim samym standardzie jak w złożonej ofercie przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl; www.um.walbrzych.pl/zzp/koloniedladzieci.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Wsparcia Dziennego, ul. Mickiewicza 26, 58-300 Wałbrzych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Placówka Wsparcia Dziennego, ul. Mickiewicza 26, 58-300 Wałbrzych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Powiadom znajomego