W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 326/09 z 21.05.2009 r. w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu "Bajka"

 

Zarządzenie nr 326/09

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 21 maja 2009 r.

 


w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu "Bajka" w Wałbrzychu.

 


Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r. oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1.


Powołuję wspólną komisję ds. oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych, będących przedmiotem Umowy nr UM/WEISS/I/17/14/17-D/2008, zawartej w dniu 29 sierpnia 2008 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedszkolem Niepublicznym "Bajka" w Wałbrzychu przy ul. Bogusławskiego 2, w składzie:


1. Ewa Pryt - przewodnicząca /Urząd Miejski/

2. Marzena Matwij - członek /Przedszkole/.

§ 2.


Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych oraz ocena zasadności dokonania ich likwidacji, tj.:

  1. stół rozkładany jasny, nr inw. GW/PB/II/001, szt. 1, wartość: 1,30 zł

  2. stolik, nr inw. GW/PB/II/003:007, szt. 5, wartość: 0,50 zł

  3. stolik dziecięcy, nr inw. GW/PB/II/016:020, 029:032, szt. 9, wartość: 2,34 zł.

  4. stolik audiowizualny, nr inw. GW/PB/II/021, szt. 1, wartość: 0,47 zł

  5. szafa dwudrzwiowa, nr inw. GW/PB/III/031:033, 001, szt. 4, wartość: 1,08 zł

  6. szafa, nr inw. GW/PB/III/002:003, 034, szt. 3, wartość: 0,03 zł

  7. regał brązowy, nr inw. GW/PB/IV/002, szt. 1, wartość: 0,48 zł

  8. regał na książki, nr inw. GW/PB/IV/004,006,009, szt. 3, wartość: 0,09 zł

  9. dywan, nr inw. GW/PB/IX/004, szt. 1, wartość: 280,00 zł

  10. dywan, nr inw. GW/PB/IX/005, szt. 1, wartość: 190,00 zł

  11. dywan, nr inw. GW/PB/IX/006, szt. 1, wartość: 495,00 zł

  12. dywan, nr inw. GW/PB/IX/014, szt. 1, wartość: 465,00 zł

  13. dywan, nr inw. GW/PB/IX/015, szt. 1, wartość: 454,00 zł

  14. dywan, nr inw. GW/PB/IX/018, szt. 1, wartość: 290,00 zł

  15. krzesłko obrotowe, nr inw. GW/PB/V/261, szt. 1, wartość: 0,09 zł

  16. krzesełko dziecięce, nr inw. GW/PB/V/233:259, szt. 27, wartość: 0,81 zł

  17. krzesełko, nr inw. GW/PB/V/022:059, szt. 38, wartość: 1,14 zł

  18. krzesełko tapicerskie ciemne, nr inw. GW/PB/V/176,060,087, szt. 3, wartość: 0,21 zł

  19. krzesełko tapicerskie, nr inw. GW/PB/V/019, szt. 1, wartość: 0,07 zł

  20. krzesełko nauczycielskie, nr inw. GW/PB/V/020:021, szt. 2, wartość: 0,16 zł

  21. krzesełko dziecięce, nr inw. GW/PB/V/146:175, 061:086, szt. 56, wartość: 1,12 zł

  22. segment, nr inw. GW/PB/IV/001, szt. 1, wartość: 3,03 zł

  23. segment "Białystok", nr inw. GW/PB/IV/003, szt. 1, wartość: 3,34 zł

  24. segment jasny, nr inw. GW/PB/IV/005, szt. 1, wartość: 3,90 zł

  25. segment niebieski, nr inw. GW/PB/IV/007, szt. 1, wartość: 2,39 zł

  26. segment jasny MS, nr inw. GW/PB/IV/008, szt. 1, wartość: 3,90 zł

  27. segment, nr inw. GW/PB/IV/010, szt. 1, wartość: 3,45 zł

  28. zestaw pokojowy, nr inw. GW/PB/XII/020, 038, szt. 2, wartość: 2.698,00 zł

  29. koc szklany p/poż, nr inw. GW/PB/XII/001, szt. 1, wartość: 68,00 zł

  30. gaśnica, nr inw. GW/PB/XII/009, szt. 1, wartość: 0,10 zł

  31. kalkulator, nr inw. GW/PB/VII/001, szt. 1, wartość: 71,98 zł

  32. drabina gimnastyczna, nr inw. GW/PB/XII/023, szt. 1, wartość: 0,29 zł

  33. ławeczka gimnastyczna, nr inw. GW/PB/XII/024:027, szt. 4, wartość: 0,12 zł

  34. apteczka, nr inw. GW/PB/XII/006, szt. 1, wartość: 0,73 zł

  35. leżak, nr inw. GW/PB/V/213:232, szt. 20, wartość: 0,60 zł

  36. taboret gazowy, nr inw. GW/PB/XII/005, szt. 1, wartość: 0,26 zł

  37. taboret gazowy, nr inw. GW/PB/XII/003, szt. 1, wartość: 0,38 zł

  38. lodówka polar, nr inw. GW/PB/XII/004, szt. 1, wartość: 0,45 zł

  39. chłodziarka Śnieżka, nr inw. GW/PB/XII/013, szt. 1, wartość: 12,00 zł

  40. żelazko, nr inw. GW/PB/XII/017, szt. 1, wartość: 99,00 zł

  41. pralka polar, nr inw. GW/PB/XII/008, szt. 1, wartość: 1.045,00 zł

  42. wózek gospodarczy, nr inw. GW/PB/XII/010, szt. 1, wartość: 0,18 zł.

§ 3.


Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 18.06.2009 r.


§ 4.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego