Zarządzenie nr 271/09 z 27.04.2009 r. w sprawie powołania Stałej Wspólnej Komisji ds. likwidacji majątku trwałego, będącego własnością Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o.
Zarządzenie nr 271/09
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 27 kwietnia 2009 r.
w sprawie powołania Stałej Wspólnej Komisji ds. likwidacji majątku trwałego, będącego własnością Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) oraz na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r., zarządzam co następuje:
§1.
Powołuję Stałą Komisję ds. likwidacji majątku trwałego, będącego własnością Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu, w składzie:
1/ Agnieszka Nowaczyk - przewodnicząca
2/ Bogusław Gil - członek
3/ Agata Adamik - członek
4/ Marek Śluzar - członek
§2.
Zadaniem Stałej Komisji ds. likwidacji będzie ocena przydatności poszczególnych składników majątku trwałego oraz dokonywanie likwidacji majątku, stanowiącego własność Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.
§3.
-
Likwidacja majątku trwałego będzie dokumentowana protokołem likwidacji, zatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha.
-
W protokole likwidacji określony będzie sposób zagospodarowania materiałów zlikwidowanych, o których mowa w § 2.
-
Protokół likwidacji stanowić będzie podstawę do zmiany wykazu urządzeń wchodzących w skład majątku, o którym mowa w § 1.
§4.
Koszty likwidacji majątku trwałego, o którym mowa w § 2 Zarządzenia ponosić będzie firma ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.
§5.
Traci moc Zarządzenie nr 841/06 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 16 listopada 2006 r.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.