W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 271/09 z 27.04.2009 r. w sprawie powołania Stałej Wspólnej Komisji ds. likwidacji majątku trwałego, będącego własnością Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o.

 

Zarządzenie nr 271/09

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 27 kwietnia 2009 r.


w sprawie powołania Stałej Wspólnej Komisji ds. likwidacji majątku trwałego, będącego własnością Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.


Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) oraz na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r., zarządzam co następuje:


§1.


Powołuję Stałą Komisję ds. likwidacji majątku trwałego, będącego własnością Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu, w składzie:

1/ Agnieszka Nowaczyk - przewodnicząca

2/ Bogusław Gil - członek

3/ Agata Adamik - członek

4/ Marek Śluzar - członek


§2.


Zadaniem Stałej Komisji ds. likwidacji będzie ocena przydatności poszczególnych składników majątku trwałego oraz dokonywanie likwidacji majątku, stanowiącego własność Gminy Wałbrzych, a użytkowanego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.


§3.


  1. Likwidacja majątku trwałego będzie dokumentowana protokołem likwidacji, zatwierdzonym przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha.

  2. W protokole likwidacji określony będzie sposób zagospodarowania materiałów zlikwidowanych, o których mowa w § 2.

  3. Protokół likwidacji stanowić będzie podstawę do zmiany wykazu urządzeń wchodzących w skład majątku, o którym mowa w § 1.


§4.


Koszty likwidacji majątku trwałego, o którym mowa w § 2 Zarządzenia ponosić będzie firma ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.


§5.


Traci moc Zarządzenie nr 841/06 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 16 listopada 2006 r.


§6.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego