W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 230/09 z 15.04.2009 r. w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu Nr 3 w Wałbrzychu.

 

Zarządzenie nr 230/09

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 15 kwietnia 2009 r.

 


w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu Nr 3 w Wałbrzychu.

 


Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r. oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1.


Powołuję wspólną komisję ds. oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych, będących przedmiotem Umowy nr UM/WEISS/I/15/12/15-D/2008, zawartej w dniu 5 sierpnia 2008 r. w Wałbrzychu pomiędzy Gminą Wałbrzych a Krystyną Bloch, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Przedszkole Niepubliczne Nr 3 w Wałbrzychu przy ul. Wrocławskiej 95, w składzie:

1. Ewa Pryt - przewodnicząca /Urząd Miejski/

2. Anita Politowicz - członek /Urząd Miejski/

3. Urszula Nowak - członek /Przedszkole/.


§ 2.


Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych oraz ocena zasadności dokonania ich likwidacji, tj.:

L.p.

Nazwa obiektu:

Nr inwentarzowy:

Ilość:


Wartość:

1

cokół c-1

GW III-19

1

14,02 zł

2

cokół c-1

GW III-20:21

2

28,00 zł

3

segment brązowy

GW IV-2

1

0,23 zł

4

segment brązowy

GW IV-3:6

4

1,40 zł

5

segment d-1 z szufladami

GW IV-25:26

2

0,80 zł

6

segment b-2

GW IV-27

1

0,25 zł

7

krzesełko przedszkolne nr 2

GW V-16:35

20

0,80 zł

8

krzesło składane niebieskie

GW V-41:42

2

140,00 zł

9

krzesło składane niebieskie

GW V-43

1

70,01 zł

10

kalkulator

GW VII-2

1

39,50 zł

11

telefon panasonic

GW XII-20

1

350,00 zł

12

grzejnik conwector

GW XII-24

1

385,00 zł

13

taboret elektryczny

GW XII-30

1

1,00 zł

14

taboret kuchenny elektryczny

GW XII-31

1

0,50 zł

15

maszyna do mięsa WILK

GW XII-32

1

4,21 zł

16

obieraczka do ziemniaków

GW XII-33

1

2,25 zł

17

robot bartek

GW XII-36

1

1,64 zł

18

taboret gazowy

GW XII-37

1

0,86 zł

19

zmywarka

GW XII-41:42

2

2 500,00 zł

20

odkurzacz

GW XII-47

1

649,00 zł

21

odkurzacz

GW XII-48

1

480,00 zł

22

czajnik tefal

GW XII-49

1

199,00 zł

23

żelazko

GW XII-50

1

109,00 zł


§ 3.


Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 22.05.2009 r.


§ 4.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego