Zarządzenie nr 143/09 z 11.03.2009 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej - kontrolnej środków trwałych oddanych w dzierżawę oraz pozostałych środków trwałych oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu Nr 3
Zarządzenie nr 143/09
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 11 marca 2009 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji okresowej - kontrolnej środków trwałych oddanych w dzierżawę oraz pozostałych środków trwałych oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu Nr 3 w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. nr 76, poz. 694 z późn. zm.) i Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej zarządzeniem Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 480/08 z dnia 10 czerwca 2008 r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych będących przedmiotem dzierżawy zgodnie z zawartą umową dzierżawy nr 35/09 z dnia 11.02.2009 r. w Wałbrzychu pomiędzy Gminą Wałbrzych a Krystyną Bloch, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Przedszkole Niepubliczne Nr 3 w Wałbrzychu przy ul. Wrocławskiej 95 oraz pozostałych środków trwałych oddanych w używanie, zgodnie z zawartą umową nr UM/WEISS/I/15/12/15-D/2008, zawartej w dniu 5 sierpnia 2008 r.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach od 01.04.2009 r. do 08.04.2009 r. wg stanu na dzień 31.03.2009 r. w drodze spisu z natury.
§ 3.
Do przeprowadzenia w/w inwentaryzacji powołuję wspólny zespół spisowy w składzie:
1/ Ewa Pryt - przewodnicząca
2/ Urszula Nowak - członek.
§ 4.
Inwentaryzację należy przeprowadzić przy uczestnictwie osoby odpowiedzialnej materialnie lub jej pełnomocnika.
§ 5.
Szkolenie zespołu spisowego zostanie przeprowadzone w dniu 01.04.2009 r. godz. 12.00 w Przedszkolu Niepublicznym Nr 3 w Wałbrzychu.
§ 6.
Zespół spisowy czynię odpowiedzialnym za właściwe i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 7.
Wstrzymuje się w w dniach od 01.04.2009 r. do 08.04.2009 r. dokonywania zakupu bądź likwidacji majątku.
§ 8.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.