W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 190/09 z 30.03.2009 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 218/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 marca 2008 ( z późn. zm.) w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Wałbrzycha

 

Zarządzenie Nr 190/09

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 30 marca 2009 roku


w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 218/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 marca 2008 ( z późn. zm.) w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Wałbrzycha

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), rozdziału 5 rozporządzenia Ministra Finansów dnia 28 lipca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz niektórych jednostek sektora finansów publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 142, poz. 1020 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 76, poz. 694 ze zmianami) zarządzam, co następuje:

§ 1

 

W załączniku Nr 1 o nazwie "Informacja dodatkowa" do instrukcji sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Wałbrzycha stanowiącej załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 218/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 marca 2008 w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Wałbrzycha w pkt. 3 "Przyjęte zasady rachunkowości" dodaje się zapis:

"Odpis aktualizujący należności w kwocie??€¦??€¦??€¦??€¦..dotyczy:

- (należy rozbić wg tytułów z wyszczególnieniem kwot)."

 

§ 2

 

W Zarządzeniu Nr 218/08 dodaje się § 14, który otrzymuje brzmienie:

Załączniki wprowadzone niniejszą instrukcją od Nr 1 do Nr 17 sporządzają jednostki z wyłączeniem jednostki budżetowej o nazwie Urząd Miejski w Wałbrzychu, która sporządza Załączniki od Nr 1 do Nr 13 oraz od Nr 16 do Nr 17.

§ 3

 

Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.

 

§ 4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i ma zastosowanie po raz pierwszy przy sporządzaniu sprawozdania finansowego za rok 2008.

Powiadom znajomego