Zarządzenie Nr 101/09 z 17.02.2009 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 101/09
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 17 lutego 2009 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz. 1058) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - Stara Kopalnia"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
-
Marek Małecki- Przewodniczący Komisji,
-
Magdalena Tarnawska- Członek Komisji,
-
Andżelika Dobrzyńska- Członek Komisji,
-
Marek Pałosz- Sekretarz Komisji.
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§3
Określone w §2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.