W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 103/09 z 17.02.2009 r. w sprawie powołania komisji przetargowej

 

Zarządzenie Nr 103/09

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 17 lutego 2009 r.


w sprawie powołania komisji przetargowej


Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223, poz 1655 oraz Dz. U. z 2008r, nr 171, poz. 1058) zarządzam co następuje:


§ 1


Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:


"Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego"


w trybie zapytania o cenę w składzie:

  1. Magdalena Kocur - Przewodniczący Komisji,

  2. Maria Pokorska-Giurg - Członek Komisji

  3. Marek Koszycki- Członek Komisji

  4. Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji



§ 2


Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.


§ 3


Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.


§ 4


W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.


§ 5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego