W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 113/09 z 24.02.2009 r. w sprawie dokonania oceny stanu technicznego i zasadności likwidacji środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, będących przedmiotem Umowy użyczenia zawartej w dniu 31 lipca 1998 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A.

 

Zarządzenie nr 113/09

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 24 lutego 2009 r.

 


w sprawie dokonania oceny stanu technicznego i zasadności likwidacji środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, będących przedmiotem Umowy użyczenia zawartej w dniu 31 lipca 1998 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A. w Wałbrzychu.

Załączniki

Powiadom znajomego