Zarządzenie Nr 9/09 z 7.01.2009 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 9/09
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 7 stycznia 2009 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223, poz 1655 oraz Dz. U. z 2008r, nr 171, poz. 1058)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
"Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości będących własnością Gminy Wałbrzych oraz inwentaryzacji szkicowych budynków"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
-
Mirosław Bartolik - Przewodniczący Komisji,
-
Krystyna Kot - Członek Komisji
-
Grzegorz Szkodziński - Członek Komisji
-
Łukasz Oczkowicz - Członek Komisji
-
Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.