W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - Stara Kopalnia

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, Do wiadomości Marek Pałosz, PL-58-300 Wałbrzych. Tel.+48 746655155. E-mail m.palosz@um.walbrzych.pl. Faks +48 746655155.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego
oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla
punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak
podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB
PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Ogólne usługi publiczne.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - Stara Kopalnia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub
świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług: nr 12.
Główne miejsce świadczenia usług: Gmina Wałbrzych.
Kod NUTS: PL517 .
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych,a w szczególności:
2.1. Etap I obejmujący: 2.1.1. Przygotowane wniosków i uzyskanie warunków technicznych
przyłączenia do sieci zewnętrznych (energia elektryczna, kanalizacja sanitarna i deszczowa, woda, gaz, teletechnika) (1 egz.), 2.1.2. Opracowanie i zatwierdzenie przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków Delegatura w Wałbrzychu programu prac konserwatorskich (2 egz.), 2.1.3. Opracowanie projektu budowlanego w (4 egz.), 2.2. Etap II obejmujący: 2.2.1. Wykonanie projektów
wykonawczych dla wszystkich branż (5 egz.), 2.2.2. Wykonanie projektów aranżacji wnętrz (5egz.), 2.2.3. Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich (2 egz.), 2.2.4. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz.). 2.3. Etap III
obejmujący: 2.3.1. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego dla zadania pn.:Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - Stara Kopalnia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71220000.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
II.1.8) Podział na części:
Nie.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Zamówienie powyżej 206 000 EUR.
II.2.2) Opcje:
Nie.
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 9 (od udzielenia zmówienia):
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 50 000 PLN najpóźniej do dnia 19.03.2009r. do godz. 10:00.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów
je regulujących:
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone
zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Nie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru
zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym w/w zmian. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich b)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 000 000 PLN. W przypadku, gdy Wykonawca przedstawi polisę o wartości wyrażonej w innej walucie niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN po kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Suplemencie do Dziennika Urzędowego WE.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania, polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla obiektów użyteczności publicznej (definicja "budynku użyteczności publicznej" na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.4.2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz. U. z 2002 roku, Nr 75, poz. 690 z póź. zm.), z podaniem przedmiotu,dat wykonania, odbiorców oraz wartości, przy czym:
a1) jedna usługa musi dotyczyć budynku użyteczności publicznej o minimalnej powierzchni     3 000 m2, a2) jedna usługa (inna niż opisana w punkcie a1) musi dotyczyć budynku użyteczności publicznej wpisanego do rejestru zabytków o minimalnej powierzchni 3 000 m2. Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie b)wykaz osób (projektantów), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi ich uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczeniem o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego lub odpowiednie certyfikaty (świadectwa), w tym: b1) projektanta branży architektonicznej (udokumentowane uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej), b2) osoby sprawdzającej branży architektonicznej (udokumentowane uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej), b3) projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej (udokumentowane uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej), b4) osoby sprawdzającej branży konstrukcyjno - budowlanej (udokumentowane uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej), b5) projektanta branży sanitarnej udokumentowane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), b6) osoby sprawdzającej branży sanitarnej (udokumentowane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), b7) projektanta branży elektrycznej
(udokumentowane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych), b8) osoby sprawdzającej branży elektrycznej ( udokumentowane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych),.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób
odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
RZP/PN/8/WRM/09.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu
opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:
18.03.2009 - 15:00.
Dokumenty odpłatne: tak , w formie pisemnej, po uiszczeniu opłaty w kwocie: 100,00 zł na konto PKO BP S.A. IO/Wałbrzych na rach: 83 1020 5095 0000 5302 0011 6756 zaznaczeniem nazwy postępowania.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia:
www.um.walbrzych.pl/zzp/starakopalnia.zip
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
19.3.2009 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym
kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 19.03.2009 - 10:05.
Miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 27.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE
ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Tak.
Odniesienie do projektów i/lub programów: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.

Załączniki

Powiadom znajomego