W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 950/08 z 17.12.2008 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji wyszczególnionego majątku Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu i powołania zespołów spisowych.

 

Zarządzenie nr 950/08

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 17 grudnia 2008 r.


w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji wyszczególnionego majątku Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu i powołania zespołów spisowych.


Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) i Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 480/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 10 czerwca 2008 r. zarządzam co następuje :



§ 1.


Przeprowadzić inwentaryzację:

-środków pieniężnych, papierów wartościowych, weksli, czeków obcych, akcji, obligacji, bonów i innych papierów wartościowych w kasach Urzędu Miejskiego Pl. Magistracki 1, Matejki 2 - metodą spisu z natury

-Wydawnictw Promocyjnych w magazynie - metodą spisu z natury

-gruntów będących własnością Gminy Wałbrzych - metodą weryfikacji

-środków trwałych użyczonych od innych jednostek - metodą spisu z natury

Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich (Dział Spraw Obywatelskich)

- Druków Ścisłego zarachowania w: Wydziale Budżetu i Finansów, Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz w Wydziale Rozwoju Miasta (Biuro Obsługi Inwestorów i Przedsiębiorczości) - metodą spisu z natury

- stanu aktywów i pasywów kont zespołu 0, 1 i 2 - metodą potwierdzenia sald lub weryfikacji

zespół 0 "Majątek trwały", w tym konto 020 "wartości niematerialne i prawne"

zespół 1 " Środki pieniężne i rachunki bankowe"

zespół 2 "Rozrachunki i roszczenia"

oraz pozostałe składniki aktywów i pasywów niezinwentaryzowane w drodze spisu z natury lub potwierdzenia sald - metodą weryfikacji sald.


§ 2.


Inwentaryzację środków pieniężnych, papierów wartościowych, weksli, czeków obcych, akcji, obligacji, bonów i innych papierów wartościowych w kasach Urzędu Miejskiego (Pl. Magistracki 1, ul. Matejki), Druków Ścisłego Zarachowania w:


Wydziale Budżetu i Finansów

Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich

Wydziale Rozwoju Miasta


należy przeprowadzić w dniu 02.01.2009 r. według stanu na dzień 31.12.2008 r.


§ 3.


Inwentaryzację w Magazynie Wydawnictw Promocyjnych należy przeprowadzić w dniu 02.01.2009 r. według stanu na dzień 31.12.2008 r.


§ 4.


Zobowiązuję Wydział Budżetu i Finansów do przeprowadzenia inwentaryzacji sald aktywów i pasywów kont:

zespołu 1 - "Środki pieniężne i rachunki bankowe"

zespół 2 - "Rozrachunki i roszczenia"

konto 020 "Wartości niematerialne i prawne"

oraz innych składników i wierzytelności lub należności warunkowych - metodą wskazaną w § 1.

Osobami odpowiedzialnymi czynię Naczelnika i Zastępców Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów:

Panią Katarzynę Jarocką w zakresie określonym dla Działu Budżetu i Kontroli

Panią Joannę Pawłowską- Rybak w zakresie określonym dla Działu Dochodów Gminy

Panią Marię Jadczyk w zakresie określonym dla Działu Finansowego.

Termin zakończenia prac 15.01.2009 r .


§ 5.


Do przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Urzędu Miejskiego ustalam pola spisowe oraz powołuję do pracy zespoły spisowe w składzie:

Pole spisowe nr 1: Kasa Urzędu Miejskiego Pl. Magistracki 1, ul. Matejki 2

Zespół spisowy w składzie:

  1. Anna Osuch - przewodnicząca

  2. Przemysław Ryś - członek


Pole spisowe nr 2: Druki Ścisłego Zarachowania w Wydziale Budżetu i Finansów, Wydziale Rozwoju Miasta i Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.

Zespół spisowy w składzie:

  1. Jadwiga Łagan - przewodnicząca

  2. Klaudia Kobiela - członek


Pole spisowe nr 3: Magazyn "Wydawnictw Promocyjnych Urzędu Miejskiego".

Zespół spisowy w składzie:

1. Tadeusz Orłowski - przewodniczący

2. Beata Sowa - członek


Pole spisowe nr 4 - majątek użyczony: Dział Spraw Obywatelskich.


Zespół Spisowy w składzie:

  1. Tadeusz Orłowski - przewodnicząca

  2. Anetta Kamińska - członek.


§ 6.


Podczas inwentaryzacji osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązane są uczestniczyć w pracach inwentaryzacyjnych.

§ 7.


Szkolenie zespołów spisowych odbędzie się w dniu 19.12.2008 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Stanu Cywilnego (Sala Ślubów), ul. Matejki.


§ 8.


Wszystkich pracowników biorących udział w w/w spisach czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne wypełnienie nałożonych obowiązków i przeprowadzenie spisu zgodnie ze stanem faktycznym.


§ 9.


Wstrzymuje się dokonywania zakupów bądź likwidacji majątku w terminach podanych w § 2, 3 i 4 Zarządzenia.


§ 10.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego