W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 952/08 z 19.12.2008 r. w sprawie udzielenia pełnomocnictwa

 

Zarządzenie Nr 952/08

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 19 grudnia 2008r.


w sprawie udzielenia pełnomocnictwa


Na podstawie art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§1


Udzielam pełnomocnictwa Panu Kazimierzowi Nowakowi - p.o. Komendanta Straży Miejskiej w zakresie:

1. Opracowania i realizacji planu rzeczowo-finansowego zatwierdzonego przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha na dany rok, a w szczególności:

2) zawierania umów cywilno - prawnych niezbędnych do realizacji zadań Straży Miejskiej,

3) dysponowania środkami obrotowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami,

4) dysponowania majątkiem Straży Miejskiej w granicach obowiązujących przepisów,

5) podejmowania zobowiązań finansowych do kwoty nieprzekraczającej zapisanej w planie rzeczowo - finansowym.

2. Wykonywania czynności związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z art. 50a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 lutego 2004 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie usuwania pojazdów (Dz. U. z 2004 r. Nr 32, poz. 283) w zakresie:

1) podejmowania czynności mających na celu ustalenie właściciela pojazdu usuniętego,

2) powiadamianie właściciela pojazdu o usunięciu pojazdu i o skutkach nieodebrania pojazdu w terminie określonym w przepisach,

3) wydawania zezwoleń na dokonanie odbioru pojazdu z parkingu.

3. Reprezentowania Straży Miejskiej na zewnątrz w sprawach dotyczących tej jednostki organizacyjnej.

4. Prowadzenia i nadzorowania właściwej polityki kadrowej.

5. Udzielania dalszych pełnomocnictw pracownikom w zakresie ustalonym w pełnomocnictwie.


§2


Do czynności przekraczających zakres pełnomocnictwa określonych w §1, potrzebna jest zgoda Prezydenta Miasta.


§3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i obowiązuje na czas nieobecności Pana Jerzego Karskiego Komendanta Straży Miejskiej w Wałbrzychu.

Powiadom znajomego