Wałbrzych: Budowa boiska sportowego w ramach programu pn.: Moje boisko ORLIK - 2012 przy Publicznym Gimnazjum nr 1 przy ul. Limanowskiego 12 w Wałbrzychu
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax 074 6655155.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego w ramach programu pn.: Moje boisko ORLIK - 2012 przy Publicznym Gimnazjum nr 1 przy ul. Limanowskiego 12 w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.budowa boiska piłkarskiego o wymiarach 30,0m x 62,0m wraz z odwodnieniem i wyposażeniem, 2.budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 32,10 m x 19,10 m wraz z odwodnieniem i wyposażeniem, 3.budowa oświetlenia boiska piłkarskiego oraz boiska wielofunkcyjnego, 4.budowa ogrodzenia boisk, 5.montaż budynków szatniowo - sanitarnych wraz z budową przyłączy, 6.budowa chodników i dojazdów 7.remont muru oporowego, 8.budowa placu zabaw wraz z odwodnieniem i ogrodzeniem. Wymagania, dotyczące boiska do piłki nożnej o wymiarach: 30,0m x 62,0m o pow. całkowitej 1860 m2 (pole gry 26,0 x 56,0 m): - podbudowa przepuszczalna, - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST, stanowiącymi załączniki do SIWZ. Nawierzchnia do piłki nożnej: nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST, stanowiących załączniki do SIWZ: Parametry nawierzchni z trawy syntetycznej: - włókno - 100% polietylen, stabilizowane przeciw promieniom UV, proste, fibrylowane i monofilowe w jednym splocie, - ilość splotów - min 110, - ilość splotów / m2 - min 6 926, - ilość włókien / m2 - min 97 006, - wysokość włókna - 60 mm + 5 mm, - wysokość całkowita - 62 mm + 5 mm, - wypełnienie - piasek kwarcowy (20 kg/m2), granulat gumowy (17 kg/m2), - kolor nawierzchni - zielony, -kolor linii - biały. Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, - siatki do bramek - 2 sztuki. Wymagania, dotyczące boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m): Wszystkie elementy, podbudowa, poliuretanowa nawierzchnia boiska oraz technologia ich układania - zgodnie z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ. Parametry nawierzchni poliuretanowej: - wytrzymałość na rozciąganie większy równy 0,60 MPa, - wydłużenie względne przy zerwaniu większy równy 40,0 %, - wytrzymałość na rozdzieranie większy równy 80,0 %, - ścieralność mniejszy równy 0,4 mm, - zmiana wymiarów w temperaturze 60 ?‚??C: 0,02 % ?‚± 10%, - nasiąkliwości- nieprzepuszczalna, - mrozoodporność oceniona przyrostem masy mniejszy równy 0,80 %, - odporność na starzenie w warunkach sztucznych, oceniona zmianą barwy po naświetleniu większy równy 5 (nr skali szarej), - masa powierzchniowa nawierzchni: 14,0 kg/m2?‚±10%.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST, stanowiącymi załącznik do SIWZ.
Wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki, - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm- 2 sztuki, - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki, - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki
Wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki, - siatka do siatkówki -1 sztuka,
Wyposażenie do piłki ręcznej: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki, - siatki do bramek - 2 sztuki. Ogrodzenie terenu: Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST, stanowiących załączniki do SIWZ,
Oświetlenie terenu: Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST, stanowiących załączniki do SIWZ, Chodniki: Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener - wg dokumentacji projektowej oraz SST, stanowiących załączniki do SIWZ, Budowa budynku sanitarno - szatniowego: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót, Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 20.000 zł. najpóźniej do 13.08.08r. do godz. 10.00 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: PKO BP S.A. IO WAŁBRZYCH nr konta: 67 1020 5095 0000 5202 0011 6608 przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe: Budowa boiska sportowego w ramach programu pn.: Moje boisko - ORLIK 2012 przy Publicznym Gimnazjum nr 1 przy ul. Limanowskiego 12 w Wałbrzychu. Wadium może być wnoszone również w innych formach zgodnie z art. 45, ust. 6 Prawo zamówień publicznych (wraz z późniejszymi zmianami), w Urzędzie Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Pl. Magistracki 1. pok. Nr 1 Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę prze cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie, 4. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki Wykonawca spełnił.
-
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich, Ad2. a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ad3. a) Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnymi na dzień otwarcia ofert zaświadczeniami o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego, b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania co najmniej dwóch boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej o powierzchni co najmniej 500 m2 każde, przy czym jedno z tych boisk powinno być wykonane z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania, Fakt wykonania robót musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub protokołami odbioru końcowego wykonanych robót bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. c) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. Przy składaniu ofert prze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Ad4. A. Materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną (nawierzchnia poliuretanowa):
1. Badania na zgodność z normą PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3.Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnie. B. Materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej (sztuczna trawa): 1. Badania na zgodność z normą PN-EN 15330-1, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport. 2. Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu nawierzchni, lub wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA. 3. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 4. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 80
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/boiskoorliki.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, pok. nr 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
|
|