Zarządzenie Nr 832/08 z 4.11.2008 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 832/08
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 4 listopada 2008 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008r. Nr 171, poz.1058)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.:
Wykonanie zadania pn.: Remont budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w zakresie: 1. Przebudowy instalacji elektrycznej na parterze, I - piętrze oraz II piętrze budynku przy ul. Matejki 1,
2. Wykonanie demontażu podłogi wraz z usunięciem warstwy cegły pełnej oraz szlaki, wzmocnienie belek stropowych oraz wypoziomowanie pod płyty OSB w pomieszczeniu nr 316. Rozebranie starych ścianek działowych w pomieszczeniach 317-318; 311-312 oraz postawienie nowej ścianki w pomieszczeniach 311-312.
w trybie " z wolnej ręki" w składzie:
1. Marek Małecki - Przewodniczący Komisji,
2. Wiesław Sójka - Członek Komisji,
3. Elżbieta Kajner - Członek Komisji,
4. Mieczysław Szulak - Członek Komisji,
5. Marek Pałosz - Sekretarz Komisji.
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji podpisania umowy z wykonawcą po przeprowadzonych negocjacjach..
§ 3
Określone w §2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.