Zarządzenie nr 851/08 z 14.11.2008 r. w sprawie dokonania oceny stanu technicznego i zasadności likwidacji środka trwałego wymienionego w zarządzeniu, będącego przedmiotem Umowy użyczenia
Zarządzenie nr 851/08
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 14 listopada 2008 r.
w sprawie dokonania oceny stanu technicznego i zasadności likwidacji środka trwałego wymienionego w zarządzeniu, będącego przedmiotem Umowy użyczenia zawartej w dniu 31 lipca 1998 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A. w Wałbrzychu.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 476/07 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 11 czerwca 2007 r. (z późn. zm.) oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Należy dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania oraz zasadności dokonania likwidacji sieci cieplnej K-7 do LOK /093/ (21% całości środka trwałego), nr inw. 23-232-083, szt. 1, wartość: 10.940,57 zł.
§ 2.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Stałej Wspólnej Komisji ds. Likwidacji powołanej Zarządzeniem nr 597/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 25 lipca 2008 r. (z późn. zm.), w skład której wchodzą:
1. Daniel Bogdanowicz - przewodniczący
2. Bogusław Gil - członek
3. Anita Antoniewska - członek
4. Dawid Gerula - członek
5. Adam Wójcik - członek.
§ 3.
Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 19.12.2008 r.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.