W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 741/08 z 1.10.2008 r. w sprawie powołania komisji przetargowej

 

Zarządzenie Nr 741/08

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 1 października 2008 r.


w sprawie powołania komisji przetargowej


Na podstawie art.19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zarządzam co następuje:


§1


Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:


"Wykonanie kalendarzy na 2009 rok"


w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:

  1. Artur Wylandowski- Przewodniczący Komisji,

  2. Janina Wielowska- Członek Komisji,

  3. Danuta Kocan- Członek Komisji,

  4. Arkadiusz Grudzień- Członek Komisji,

  5. Andrzej Rąkowski- Członek Komisji,

  6. Łukasz Oczkowicz- Sekretarz Komisji


§2


Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.


§3


Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.


§4


W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.


§5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego