W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 699/08 z 4.09.2008 r. W sprawie wprowadzenia "Regulaminu postępowania w sprawie sposobu realizacji inwestycji w Gminie Wałbrzych"

Zarządzenie Nr 699/08

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 4 września 2008 roku


W sprawie wprowadzenia "Regulaminu postępowania w sprawie sposobu realizacji inwestycji w Gminie Wałbrzych"

 


Na podstawie § 20 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, celem określenia nowych zasad i uporządkowania procedur realizacji inwestycji miejskich, zarządzam, co następuje:


§ 1

 


Wprowadzam w życie "Regulamin postępowania w sprawie sposobu realizacji inwestycji w Gminie Wałbrzych".

 

§ 2


Wykonanie Zarządzenia powierzam Zastępcy Prezydenta Miasta Wałbrzycha Panu Markowi Małeckiemu.



§ 3


Traci moc Zarządzenie nr 146/2005 z dnia 10 luty 2005r w sprawie wprowadzenia "Regulaminu postępowania w sprawie zasad realizacji zadań inwestycyjnych w Gminie Wałbrzych"


§ 4


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Powiadom znajomego