Zarządzenie nr 712/08 z 12.09.2008 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 712/08
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 12 września 2008 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Termomodernizacja Publicznej Szkoły Podstawowej nr 22 przy ul. 11 Listopada 75 w Wałbrzychu" realizowanym w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Ograniczenie zanieczyszczeń powietrza poprzez termomodernizację obiektów szkolnych w Wałbrzychu"
w trybie z "wolnej ręki" w składzie:
1.Marek Małecki - Przewodniczący Komisji,
2.Paweł Sosialuk- Członek Komisji,
3.Elżbieta Kajner- Członek Komisji,
4.Marek Pałosz - Członek Komisji,
5.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie negocjacji z zaproszonym Wykonawcą i przedstawienie ich wyników Prezydentowi Miasta Wałbrzycha, w celu zawarcia umowy.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.