Zarządzenie nr 713/08 z 12.09.2008 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji alarmowej w przypadku zgłoszenia o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego lub przesyłki niewiadomego pochodzenia
Zarządzenie Nr 713/08
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 12 września 2008 r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji alarmowej w przypadku zgłoszenia o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego lub przesyłki niewiadomego pochodzenia oraz innego zagrożenia funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
Na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 147 poz. 1229 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§1
Wprowadzam w życie Instrukcję alarmową w przypadku zgłoszenia o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego lub przesyłki niewiadomego pochodzenia oraz innego zagrożenia funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszego Zarządzenia*.
§2
Odpowiedzialnym za wykonanie i nadzór nad niniejszym Zarządzeniem jest Sekretarz Miasta Wałbrzycha.
§3
Zobowiązuję Naczelników Wydziałów i Kierowników Biur do zapoznania podległych pracowników z treścią Instrukcji.
§4
Traci moc Zarządzenie Nr 173/98 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 20 listopada 1998 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji Alarmowej w przypadku zgłoszenia o podłożeniu lub znalezieniu ładunku wybuchowego w obiekcie użyteczności publicznej.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
*Wyłączenie na podstawie ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.)