Zarządzenie nr 717/08 z 15.09.2008 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 717/08
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 15 września 2008 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
1.Magdalena Kocur- Przewodniczący Komisji,
2.Piotr MÄ‚Ä?ller Członek Komisji,
3.Agnieszka Picek - Członek Komisji,
4.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.