Zarządzenie nr 731/08 z 24.09.2008 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 731/08
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 24 września 2008 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007, Nr 223, poz 1655) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
"Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz usług dostępu do internetu dla Gminy Wałbrzych"
w trybie negocjacji z ogłoszeniem w składzie:
-
Magdalena Kocur- Przewodniczącą Komisji,
-
Ernest Truszkowski- Członek Komisji,
-
Sylwia Kołacz- Członek Komisji,
-
Marek Pałosz- Sekretarz Komisji.
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert zaproszonych wykonawców w przedmiotowym postępowaniu.
§3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.