Zarządzenie nr 617/08 z 7.08.2008 r. w sprawie powołania Zespołu ds. bezpieczeństwa informacji.
Zarządzenie Nr 617/08
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 7 sierpnia 2008 roku
w sprawie powołania Zespołu ds. bezpieczeństwa informacji.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przyjętego Zarządzeniem Nr 476/07 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 11 czerwca 2007 roku zarządzam, co następuje:
§1.
Powołuję Zespół ds. bezpieczeństwa informacji w następującym składzie:
-
Magdalena Kocur - Administrator Bezpieczeństwa Informacji,
-
Joanna Stypułkowska - Administrator dokumentacji,
-
Maria Karkosz - Kierownik Biura Spraw Pracowniczych,
-
Piotr MÄ‚Ä?ller - Administrator Systemu Informatycznego,
-
Ernest Truszkowski - Zastępca Naczelnika WOiSO,
-
Romuald Owczarek - Pełnomocnik ds. Informacji Niejawnych.
§2.
Zadaniem Zespołu jest realizacja zadań z zakresu bezpieczeństwa informacji w zgodzie z uregulowaniami polityki bezpieczeństwa informacji w tym w szczególności:
-
opracowanie metodologii szacowania ryzyka,
-
opracowanie metodologii klasyfikacji informacji w Urzędzie z uwzględnieniem ich wartości, wymagań prawnych, wrażliwości i krytyczności dla organizacji,
-
analiza otoczenia Urzędu pod kątem zmian zagrożeń i stopnia narażenia informacji lub środków przetwarzania informacji na zagrożenia,
-
analiza informacji uzyskiwanych w wyniku monitorowania i przeglądu incydentów związanych z bezpieczeństwem informacji,
-
ocena adekwatności i koordynacja wdrażania zabezpieczeń,
-
promowanie szkoleń pracowników i akcji informacyjnych z zakresu bezpieczeństwa informacji,
-
realizacja innych zadań określonych w uregulowaniach wewnętrznych.
§3.
Zespół współpracuje w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji z auditorami wewnętrznymi.
§4.
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta Wałbrzycha.
§5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.