Zarządzenie nr 626/08 z 12.08.2008 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 626/08
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 12 sierpnia 2008 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2008-2010"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1. Mirosław Bartolik - Przewodniczący Komisji,
2. Jolanta Lompart - Członek Komisji,
3. Aleksandra Winiarska - Członek Komisji,
4. Daniel Bogdanowicz - Członek Komisji,
5. Marek Pałosz - Członek Komisji,
6. Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.