Zarządzenie nr 673/08 z 25.08.2008 r. w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie likwidacji środków trwałych
Zarządzenie nr 673/08
Prezydenta Miasta Wałbrzycha,
z dnia 25 sierpnia 2008 r.
w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie likwidacji środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, będących przedmiotem Umowy użyczenia zawartej w dniu 31 lipca 1998 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A. w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§1.
Wyrażam zgodę na przeprowadzenie likwidacji następujących środków trwałych:
1/ analizator GA-40 /808/, nr inw. 80-808-013, szt. 1, wartość: 28.350,00 zł.
2/ pyłomierz EMIOTEST /809/, nr inw. 80-808-014, szt. 1, wartość: 17.514,00 zł.
§2.
Celem likwidacji jest demontaż, złomowanie oraz przekazanie uprawnionej firmie do unieszkodliwienia.
§3.
Koszty związane z likwidacją ponosi Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej S.A.
§4.
Likwidacji dokona Stała Wspólna Komisja ds. Likwidacji powołana Zarządzeniem nr 597/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 25 lipca 2008 r. (z późn. zm.), w skład której wchodzą:
-
Daniel Bogdanowicz - przewodniczący
-
Bogusław Gil - członek
-
Anita Antoniewska - członek
-
Dawid Gerula - członek
-
Adam Wójcik - członek.
§5.
Prace związane z likwidacją komisja zakończy do dnia 11.09.2008 r.
§6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.