W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

ZGŁOSZENIE WYJAZDU ZA GRANICĘ NA OKRES DŁUŻSZY NIŻ TRZY MIESIĄCE

 

 

URZĄD MIEJSKI W WAŁBRZYCHU

PL. MAGISTRACKI 1, 58-300 WAŁBRZYCH

TEL. 074/66 55 100, FAX 074/66 55 118

www.um.walbrzych.pl

www.bip.um.walbrzych.pl

 

KARTA INFORMACYJNA

ZGŁOSZENIE WYJAZDU ZA GRANICĘ NA OKRES DŁUŻSZY NIŻ TRZY MIESIĄCE

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności
i dowodach osobistych (t.j. Z 2006 r. Dz. U. Nr 139, poz. 993 ze zm.) 

2. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania
i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania
i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności
i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
( Dz. U. Nr 236 poz. 1999 ze zm. )

3. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 r.
w sprawie wojskowego obowiązku meldunkowego, obowiązku powiadamiania wojskowego komendanta uzupełnień oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicą ( Dz. U. Nr 140, poz. 1480 ze zm. )

4. Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o zmianie ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 195, poz. 1198)

Wymagane dokumenty

1. Wypełniony formularzu zgłoszenia wymeldowania na okres powyżej 3 miesięcy

2. Dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości. 

3. Ważny paszport polski (dotyczy obywateli polskich zamieszkałych poza granicami kraju). 

4. Skrócony odpis aktu urodzenia dziecka (jeśli wymeldowanie jego dotyczy). 

5. Książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających obowiązkowi służby wojskowej - mężczyzn do lat 50
i kobiet posiadających ten dokument). 

Wzory dokumentów do pobrania

Formularz zgłoszenia wymeldowania z miejsca pobytu czasowego ponad trzy miesiące

Komórka odpowiedzialna za prowadzenie sprawy

Dział Spraw Obywatelskich - Zespół Meldunków

Miejsce składania dokumentów

ul. Matejki 1, pok. 14

Numer telefonu, pod którym udzielane są informacje:

074 66 55 207-208

Termin załatwienia sprawy

Na miejscu - przy kliencie

Opłaty

Zwolnione z opłat

Tryb odwoławczy

Realizacja usługi jest w całości zgodna z wnioskiem strony

Informacje dodatkowe

Jeżeli okres pobytu czasowego trwajacego ponad 3 miesiące odpowiada okresowi zgłoszonemu przy zameldowaniu, osoba opuszczająca miejsce tego pobytu jest zwolniona od obowiązku wymeldowania się.

Załączniki

Powiadom znajomego