Dyspozycja nr 12/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie wyjaśnienia różnic inwentaryzacyjnych po przeprowadzonej inwentaryzacji budynków komunalnych Gminy Wałbrzych.
Dyspozycja nr 12/2012
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 7 grudnia 2012 r.
w sprawie wyjaśnienia różnic inwentaryzacyjnych po przeprowadzonej inwentaryzacji budynków komunalnych Gminy Wałbrzych.
§ 1.
W związku z inwentaryzacją budynków komunalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków na podstawie umowy nr 924/04 o zarządzanie zasobem komunalnym Gminy Wałbrzych z dnia 22 września 2004r. (ze zmianami) przeprowadzoną zgodnie z Zarządzeniem nr 190/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 20.03.2012r oraz Zarządzeniem nr 918/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 22.11.2012r. zobowiązuję:
-
Panią Jolantę Pabisz - Kierownika Biura Lokalowego do wyjaśnienia różnic inwentaryzacyjnych.
-
Pana Mariusza Rowińskiego - Kierownika Biura Gospodarki Nieruchomościami do wyjaśnienia różnic inwentaryzacyjnych.
-
Panią Aleksandrę Winiarską - Kierownika Biura Nadzoru Nad Mieniem i Wspólnot Mieszkaniowych do wyjaśnienia różnic inwentaryzacyjnych.
§ 2.
Nadzór nad realizacją powierzam Doradcy ds. Polityki Mieszkaniowej Panu Dariuszowi Lendzie.
§3.
Dyspozycja wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.