W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Dyspozycja nr 4/10 z dnia 1 lipca 2010 roku w sprawie realizacji wniosków pokontrolnych

 

Dyspozycja nr 4/10

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 01 lipca 2010 roku


w sprawie realizacji wniosków pokontrolnych


§ 1.

W związku z przeprowadzoną przez Regionalną Izbę Obrachunkową we Wrocławiu w okresie od 1 lutego do 23 kwietnia 2010 roku kontrolą kompleksową gospodarki finansowej Gminy Wałbrzych, w oparciu o wystąpienie pokontrolne z dnia 18 czerwca 2010 roku, z o b o w i ą z u j ę:



  1. Naczelnika Wydziału Budżetu i Finansów do realizacji wniosków pokontrolnych nr 2, 3 lit. a i b, nr 4, 13, 14, 15, 16 i 17.


  1. Naczelnika Wydziału Infrastruktury Miasta do realizacji wniosków nr 3 lit.c,

nr 10, 11 i 12.


  1. Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta do realizacji wniosku nr 5 i 9.


  1. Kierownika Biura Spraw Pracowniczych do realizacji wniosku nr 1 lit. a.


  1. Kierownika Biura Zamówień Publicznych do realizacji wniosku nr 7, 8.


  1. Naczelników i Kierowników odpowiedzialnych za realizację wniosków pokontrolnych do przygotowania i złożenia Naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w terminie do 15 lipca 2010 roku (wcześniej uzgodnionej z resortowym zastępcą Prezydenta, Skarbnikiem lub Sekretarzem) wyczerpującej informacji o sposobie wykonania wniosków pokontrolnych.


  1. Naczelnika Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich do realizacji wniosku nr 1 lit.b i nr 6 oraz przygotowania zbiorczej informacji i poinformowania Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu o realizacji wszystkich wniosków wynikających z wystąpienia pokontrolnego.


§ 2.


Nadzór nad realizacją dyspozycji powierzam Pani Sekretarz Miasta.


§ 3.


Dyspozycja wchodzi w życie z dniem podpisania.


Powiadom znajomego