Dyspozycja nr 3/10 z dnia 17 maja 2010r. w sprawie wprowadzenia obowiązku stosowania instrukcji dotyczących użytkowania systemu Intradok
Dyspozycja nr 3/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 17 maja 2010r.
w sprawie wprowadzenia obowiązku stosowania instrukcji dotyczących użytkowania systemu Intradok
Celem zapewnienia jednolitego stosowania Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów oraz ujednolicenia zasad obiegu dokumentów wewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu postanawiam, co następuje:
§1
-
Zaakceptowane przez Sekretarza Miasta instrukcje dotyczące użytkowania Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów "IntraDok" oraz obiegu dokumentów wewnętrznych publikuje się w zakładce "Rejestry dokumentów" - "Instrukcje do stosowania" Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów "IntraDok".
-
Zobowiązuję wszystkich pracowników Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu do stosowania instrukcji opublikowanych w sposób określony w ust. 1.
§2
Odpowiedzialnym za wykonanie i nadzór nad niniejszą Dyspozycją jest Sekretarz Miasta Wałbrzycha.
§3
Zobowiązuję Naczelników Wydziałów i Kierowników Biur do zapoznania podległych pracowników z treścią Dyspozycji.
§4
Dyspozycja wchodzi w życie z dniem podpisania.