Ogłoszenie o zamówieniu: Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2017-2019 z możliwością przedłużenia do 2021 r.
01/06/2017 S104 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Wałbrzych: Usługi ubezpieczeniowe
2017/S 104-207772
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wałbrzych pl. Magistracki 1 Wałbrzych 58-300 Polska Osoba do kontaktów: Marek Pałosz Tel.: +48 746655154 E-mail: m.palosz@um.walbrzych.pl Faks: +48 746655155 Kod NUTS: PL517
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.walbrzych.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Dostęp do dokumentów zamówienia jest ograniczony. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: www.benefit.net.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Kompleksowe Ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2017-2019 z możliwością przedłużenia do 2021 r.
II.1.2)Główny kod CPV
66510000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
3.1. Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Gminy Wałbrzych, Miasta Wałbrzych na prawach powiatu, Skarbu Państwa oraz jednostek organizacyjnych (w tym instytucji kultury) w zakresie obejmującym ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 4 991 991.17 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
66515000
66515400
66516000
66516400
66512100
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL517
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wałbrzych.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Gminy Wałbrzych, Miasta Wałbrzych na prawach powiatu, Skarbu Państwa oraz jednostek organizacyjnych (w tym instytucji kultury) w zakresie obejmującym ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków.
2. Ochrona ubezpieczeniowa mienia dotyczy zarówno mienia własnego jak i mienia osób trzecich użytkowanego na postawie umów cywilnoprawnych oraz innych tytułów powodujących, że ryzyko utraty lub uszkodzenia mienia ciąży na ubezpieczonym.
3. Ochrona ubezpieczeniowa realizowana będzie na rzecz ubezpieczonych podmiotów w drodze następujących umów (rodzajów) ubezpieczenia:
— Ubezpieczenie mienia wg formuły „od wszystkich ryzyk” w zakresie ryzyk żywiołowych oraz ryzyk kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu;
— Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wg formuły „od wszystkich ryzyk”;
— Ubezpieczenie maszyn od awarii mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) wg formuły „od wszystkich ryzyk”
— Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie ryzyk ponoszonych w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem;
— Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej,
— Inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające.
4. Dane, informacje i dokumenty zawarte w treści SIWZ przeznaczone są wyłącznie do wykorzystania w celu przygotowania oferty i nie mogą być wykorzystywane w innym celu oraz udostępniane osobom trzecim, chyba że jest to niezbędne dla przygotowania oferty i udziału w postępowaniu.
5. Zgodnie z regulacjami ust. z 11 września 2015 o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 10 listopada 2015 r. poz. 1844) z późniejszymi zmianami, Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności co do wszelkich danych, informacji i dokumentów pozyskanych w związku z udziałem w niniejszym postępowaniu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 7, oraz dokumentach uzupełniających stanowiących Załączniki 8 do 33.
7. Informacje o charakterze poufnym wykonawca może uzyskać składając wniosek za pomocą formularza elektronicznego na stronie www.benefit.net.pl dostępnego w zakładce przetargi, w odnośniku dotyczącym przedmiotowego postępowania, podając dane osoby wnioskodawcy oraz wykonawcy, którego wnioskodawca reprezentuje.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/10/2017
Koniec: 30/09/2019
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015 o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie, co najmniej pokrywającym się z przedmiotem zamówienia.
W przypadku prowadzenia działalności na podstawie innej niż zezwolenie Wykonawca przedkłada inny dokument potwierdzający jednoznacznie, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego z łączną sumą ubezpieczenia mienia od ryzyk żywiołowych (w systemie ryzyk nazwanych bądź all risk) co najmniej 1 mld zł dla każdej z tych usług.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
11.5.2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usługi ubezpieczenia na rzecz jednostek samorządu terytorialnego z łączną sumą ubezpieczenia mienia od ryzyk żywiołowych (w systemie ryzyk nazwanych bądź all risk) co najmniej 1 mld zł. wraz dokumentami potwierdzającymi fakt należytego wykonania bądź wykonywania tych usług (Załącznik nr 4).
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 10/07/2017
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 10/07/2017
Czas lokalny: 10:10
Miejsce:
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000 zł (dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w następującej formie:
— pieniądzu – wadium uznane jest za wniesione z chwilą wpływu środków na konto zamawiającego:
Nr konta: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984
Bank: PKO BP S.A.
Tytuł przelewu: „KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY WAŁBRZYCH NA LATA 2017-2019 z możliwością przedłużenia do 2021 r.” – wadium przetargowe
— poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
— gwarancji bankowej;
— gwarancji ubezpieczeniowej;
— poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.).
3. Wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu.
4. Dokument wadialny w formie gwarancji powinien stanowić bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu kwoty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 uPzp), na pierwsze pisemne żądanie złożone przez zamawiającego w terminie związania ofertą,
5. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
6. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu z postepowania. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale II SIWZ pkt. 11.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej ul. Postępu 17a Warszawa 02-676 Polska Tel.: +48 224587801 E-mail: odwolania@uzp.gov.pl Faks: +48 224587800
Adres internetowy:www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/05/2017