W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Dyspozycja Nr 7/09 z 9.12.2009 r. w sprawie wprowadzenia "Podręcznika Standardów Obsługi Klienta" w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu na podstawie § 20 ust.2 Regulaminu Organizacyjnego, przyjętego Zarządzeniem Nr 206/09 Prezydenta Miasta z dnia 2 kwietnia 2009 ze zm.

 

Dyspozycja Nr 7/09

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 9 grudnia 2009


w sprawie wprowadzenia "Podręcznika Standardów Obsługi Klienta" w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu na podstawie § 20 ust.2 Regulaminu Organizacyjnego, przyjętego Zarządzeniem Nr 206/09 Prezydenta Miasta z dnia 2 kwietnia 2009 ze zm.



Celem zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Klientów Urzędu Miejskiego oraz budowania właściwego wizerunku Urzędu Miejskiego jako służby publicznej ustalam, co następuje:


§ 1


Wprowadzam w życie "Podręcznik Standardów Obsługi Klienta" w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszej dyspozycji


§ 2


Odpowiedzialnym za wykonanie i nadzór nad niniejszą dyspozycją jest Sekretarz Miasta Wałbrzycha.


§ 3


Zobowiązuję Naczelników Wydziałów i Kierowników Biur do zapoznania podległych pracowników z treścią Podręcznika.


§ 4


Zobowiązuję pracowników Urzędu Miejskiego do realizacji zaleceń określonych w Podręczniku.


§ 5


Dyspozycja wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Powiadom znajomego