Dyspozycja Nr 7/09 z 9.12.2009 r. w sprawie wprowadzenia "Podręcznika Standardów Obsługi Klienta" w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu na podstawie § 20 ust.2 Regulaminu Organizacyjnego, przyjętego Zarządzeniem Nr 206/09 Prezydenta Miasta z dnia 2 kwietnia 2009 ze zm.
Dyspozycja Nr 7/09
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 9 grudnia 2009
w sprawie wprowadzenia "Podręcznika Standardów Obsługi Klienta" w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu na podstawie § 20 ust.2 Regulaminu Organizacyjnego, przyjętego Zarządzeniem Nr 206/09 Prezydenta Miasta z dnia 2 kwietnia 2009 ze zm.
Celem zapewnienia wysokiego poziomu obsługi Klientów Urzędu Miejskiego oraz budowania właściwego wizerunku Urzędu Miejskiego jako służby publicznej ustalam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam w życie "Podręcznik Standardów Obsługi Klienta" w brzmieniu stanowiącym załącznik do niniejszej dyspozycji
§ 2
Odpowiedzialnym za wykonanie i nadzór nad niniejszą dyspozycją jest Sekretarz Miasta Wałbrzycha.
§ 3
Zobowiązuję Naczelników Wydziałów i Kierowników Biur do zapoznania podległych pracowników z treścią Podręcznika.
§ 4
Zobowiązuję pracowników Urzędu Miejskiego do realizacji zaleceń określonych w Podręczniku.
§ 5
Dyspozycja wchodzi w życie z dniem podpisania.