Dyspozycja nr 13/08 z 22.09.2008 r. w sprawie koordynacji kontaktów z mediami
Dyspozycja Nr 13/08
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 22 września 2008 r.
w sprawie koordynacji kontaktów z mediami
Celem skoordynowania kontaktów urzędników z dziennikarzami ustalam, co następuje:
§ 1
Dziennikarze zwracający się z prośbą o wywiad, rozmowę, krótką wypowiedź, komentarz itp. do pracowników Urzędu Miejskiego muszą umawiać się z nimi wyłącznie za pośrednictwem Rzecznika Prasowego.
§ 2
Zobowiązuję Naczelników Wydziałów i Kierowników Biur Urzędu Miejskiego do przesyłania co tydzień w poniedziałek do Rzecznika Prasowego notatek na temat podjętych i planowanych działań. Jeśli w ciągu tygodnia pojawia się coś nowego, informuje się o tym Rzecznika Prasowego niezwłocznie.
§ 3
Prośby Rzecznika Prasowego o zebranie informacji na potrzeby dziennikarzy muszą być realizowane możliwie jak najszybciej.
§ 5
Nadzór nad niniejszą dyspozycją powierzam Sekretarzowi Miasta.
§ 6
Dyspozycja wchodzi w życie z dniem podpisania.