Zarządzenie nr 125/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 19 lutego 2014 r. w sprawie udzielenia bonifikaty od opłat z tytułu trwałego zarządu.
ZARZĄDZENIE NR 125/2014
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 19 lutego 2014r.
w sprawie udzielenia bonifikaty od opłat z tytułu trwałego zarządu.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2013 r, poz. 594 ze zm.), art 84 ust. 3 pkt.2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zm.) oraz § 1 i § 5 ust. 3 Uchwały nr XXXIV/138/04 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 29 grudnia 2004 r. ze zm. w sprawie zasad nabywania, zbywania, obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu zarządzam co następuje:
§ 1
Wyrażam zgodę na udzielenie bonifikaty w wysokości 99 % od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu nieruchomości położonej w Wałbrzychu przy ul. Zofii Nałkowskiej 4A obręb 5 Piaskowa Góra oznaczonej jako działka nr 434/2 o powierzchni 0,2886 ha, ustanowionego na rzecz Żłobka Samorządowego nr 5 w Wałbrzychu.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Biura Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
§3
Zaradzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.