Zarządzenie nr 838/2013 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 19 czerwca 2013 r. w sprawie rozszerzenia zakresu pełnomocnictwa Panu Piotrowi Krzywdzie, dyrektorowi Zespołu Szkół nr 5 im. M. T. Hubera w Wałbrzychu, przy ul. Ogrodowej 2.
ZARZĄDZENIE Nr 838/ 2013
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 19 czerwca 2013 r.
w sprawie rozszerzenia zakresu pełnomocnictwa Panu Piotrowi Krzywdzie, dyrektorowi Zespołu Szkół nr 5 im. M. T. Hubera w Wałbrzychu, przy ul. Ogrodowej 2.
Na podstawie art. 47 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) oraz § 4 Zarządzenia nr 1133/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 31 grudnia 2012 r., w sprawie określenia zakresu pełnomocnictwa udzielonego Panu Piotrowi Krzywdzie, dyrektorowi Zespołu Szkół nr 5 im. M. T. Hubera w Wałbrzychu, przy ul. Ogrodowej 2:
zarządzam, co następuje:
§ 1.
-
Wyrażam zgodę Panu Piotrowi Krzywdzie, dyrektorowi Zespołu Szkół nr 5 im. M. T. Hubera w Wałbrzychu, na dokonanie czynności przekraczających zakres udzielonego pełnomocnictwa, polegających na likwidacji następujących środków trwałych:
-
komputer stacjonarny o numerze inwentarzowym 3780/2658, o wartości 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące i pięćset złotych),
-
monitor płaski o numerze inwentarzowym 3781/2657, o wartości 903,21 zł (słownie: dziewięćset trzy złote i dwadzieścia jeden groszy),
-
samochód osobowy marki DAEWOO (numer tablic rejestracyjnych: DB 14858) o numerze inwentarzowym 6583, o wartości 19.990,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy i dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych),
-
samochód osobowy marki POLONEZ CARO (numer tablic rejestracyjnych: DB 24768) o numerze inwentarzowym 6584, o wartości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
-
Likwidowane środki trwałe posiadają ekspertyzy, w których stwierdzono, iż środki są mocno zniszczone lub przestarzałe, a koszt naprawy uszkodzeń przekroczyłby cenę rynkową zakupu nowych urządzeń i samochodów.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.