Zarządzenie nr 1142/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 31 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
ZARZĄDZENIE 1142/ 12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 31 grudnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość przeznaczonych do sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Wałbrzych oraz wykonanie inwentaryzacji szkicowych budynków dla potrzeb określenia udziałów w nieruchomości wspólnej"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
1. Dariusz Lenda - Przewodniczący Komisji,
-
Mariusz Rowiński - Członek Komisji,
-
Magdalena Król - Kwolek - Członek Komisji,
-
Marcin Olbryk - Sekretarz Komisji.
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3. Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.