Zarządzenie nr 995/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 14 grudnia 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
ZARZĄDZENIE Nr 995/ 12
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 14 grudnia 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zarządza się co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
na wykonanie usługi pn.:
Serwis i nadzór autorski oprogramowania Rekord od 01.01.2013r. Do 31.12.2013r.
w trybie z wolnej ręki w składzie:
-
Piotr MÄ‚Ä?ller - Przewodniczący Komisji
-
Agnieszka Woźnicka - Członek Komisji
-
Sebastian Węgrzynkiewicz - Członek Komisji
-
Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2.
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie negocjacji z zaproszonym Wykonawcą i przedstawienie ich wyników Prezydentowi Miasta Wałbrzycha, w celu zawarcia umowy.
§ 3.
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§ 4.
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.