Zarządzenie nr 984/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 11 grudnia 2012 r.w sprawie powołania Zespołu do spraw przekazania / przejęcia zespołu pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych Centrum Kongresowo - Kulturalnego Zamek Książ w Wałbrzychu
Zarządzenie nr 984/2012
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 11 grudnia 2012 r.
w sprawie powołania Zespołu do spraw przekazania / przejęcia zespołu pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych Centrum Kongresowo - Kulturalnego Zamek Książ w Wałbrzychu
Działając na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu zarządzam, co następuje:
§ 1
1. Powołuję Zespół do spraw protokolarnego przekazania / przejęcia zespołu pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych Centrum Kongresowo - Kulturalnego Zamek Książ w Wałbrzychu w składzie:
1) Aleksandra Winiarska - Przewodnicząca Zespołu (Urząd Miejski w Wałbrzychu)
2) Daniel Bogdanowicz - członek Zespołu (Urząd Miejski w Wałbrzychu)
3) Ewa Łuczak - członek Zespołu (Urząd Miejski w Wałbrzychu)
4) Kamil Zieliński - członek Zespołu (Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o.)
5) Bożena Sajnóg - członek Zespołu (Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o.)
2. Zadaniem Zespołu będzie przekazanie zespołu pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych Centrum Kongresowo - Kulturalnego Zamek Książ w Wałbrzychu do administrowania Spółce Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. jako Administratorowi, jak również ich przejęcie od Administratora - po zakończeniu obowiązywania Umowy o administrowanie.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierzam Kierownikowi Biura Nadzoru nad Mieniem i Wspólnot Mieszkaniowych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
§ 3
Zespół zostaje powołany na czas obowiązywania Umowy o administrowanie, tj, na okres od dnia 01 grudnia 2012r. do ostatniego dnia obowiązywania Umowy o administrowanie.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01 grudnia 2012 roku i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.