Zarządzenie nr 917/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 22 listopada 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 917/12
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 22 listopada 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Dostawa dokumentów komunikacyjnych i oznaczeń z PWPW S.A."
w trybie zamówienia z wolnej ręki w składzie:
-
Teresa Buła-Wojtanowska - Przewodnicząca Komisji,
-
Marek Pałosz - Członek Komisji,
-
Maciej Kosiba - Członek Komisji,
-
Marcin Olbryk - Sekretarz Komisji;
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie negocjacji z zaproszonym Wykonawcą i przedstawienie ich wyników Prezydentowi Miasta Wałbrzycha, w celu zawarcia umowy.
§ 3. Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.