W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 819/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 12 października 2012 r.w sprawie rozszerzenia zakresu pełnomocnictwa Pani Bożenie Tasak, dyrektorowi Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 2 w Wałbrzychu, przy ul. Kasztelańskiej 5-7.

 

Zarządzenie nr 819/12

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 12 października 2012 r.



w sprawie rozszerzenia zakresu pełnomocnictwa Pani Bożenie Tasak, dyrektorowi Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 2 w Wałbrzychu, przy ul. Kasztelańskiej 5-7.


Na podstawie art. 47 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) oraz § 4 Zarządzenia Nr 777/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 28 września 2012 r. w sprawie określenia zakresu pełnomocnictwa udzielonego Pani Bożenie Tasak, dyrektorowi Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 2 w Wałbrzychu, przy ul. Kasztelańskiej 5-7:


zarządzam, co następuje:


§ 1.


1. Wyrażam zgodę na dokonanie czynności przekraczających zakres udzielonego pełnomocnictwa Pani Bożenie Tasak, dyrektorowi Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 2 w Wałbrzychu, polegających na zawarciu umowy zakupu i montażu sprzętu elektronicznego, na kwotę brutto 12.804,30 zł (słownie: dwanaście tysięcy osiemset cztery złotych i trzydzieści groszy).

2. Zakup sprzętu obejmować będzie następujące urządzenia:

-laptop z torbą i myszą optyczną: 3 szt.,

-pakiet biurowy MS OFFICE: 3 szt.,

-urządzenie wielofunkcyjne laserowe: 1 szt.,

-drukarka laserowa: 2 szt.,

-niszczarka do dokumentów: 1 szt.,

-telefon: 1 szt.


§ 2.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

Powiadom znajomego