Zarządzenie nr 815/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 11 października 2012 r.w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 815/12
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 11 października 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie roboty budowlanej pn.:
Wykonanie robót dodatkowych na zadniu inwestycyjnym pn.: Remont muru oraz nawierzchni placu zlokalizowanego przy budynku Ratusza Miejskiego w Wałbrzychu
w trybie z wolnej ręki w składzie:
1) Marzena Karolewska - Przewodnicząca Komisji,
2) Elżbieta Kajner - Członek Komisji,
3) Mieczysław Szulak - Członek Komisji,
4) Marek Pałosz - Sekretarz Komisji,
§ 2.Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji podpisania umowy z wykonawcą po przeprowadzonych negocjacjach.
§ 3.Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4.W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.