Zarządzenie nr 774/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 27 września 2012 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 774/12
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 27 września 2012 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zarządza się co następuje:
§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy pn.:
"Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
1.Ernest Truszkowski - Przewodniczący Komisji,
2.Marek Koszycki - Członek Komisji,
3.Maria Pokorska-Giurg - Członek Komisji,
4.Maciej Kosiba - Członek Komisji;
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3. Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.