Zarządzenie nr 715/12 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 13 września 2012 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji prowadzenia ewidencji i poboru podatków i opłat lokalnych
Zarządzenie nr 715/2012
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 13 września 2012 r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji prowadzenia ewidencji i poboru podatków i opłat lokalnych
Na podstawie art. 53 ust.1, art. 68, art. 69 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm) oraz § 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 25 października 2010 r. w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kontw zakresie ewidencji podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 208, poz. 1375), zarządzam,co następuje:
§ 1. Wprowadzam w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu Instrukcję prowadzenia ewidencji i poboru podatków i opłat lokalnych stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.
§ 3. Traci moc zarządzenie Prezydenta Miasta Wałbrzycha Nr 481/09 z dnia 15 lipca 2009 rokuw sprawie wprowadzenia Instrukcji Ewidencji Podatków i Opłat Lokalnych oraz ich egzekucji.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.